Best blog

BestBlogL’altre dia, vaig rebre una sorpresa de bon matí, que em va fer moltíssima il·lusió….La sorpresa va arribar de part de la Chus de Bonissim. Moltíssimes gràcies Chus!!!

M’ha concedit el premi “Best Blog” premi que consisteix en respondre un qüestionari i nominar a altres 20 blogs amb poc seguidors, com el meu, per tal de promocionar-los i animar-nos a tots plegats a seguir creient en el que fem.

El qüestionari és el següent:

1) Com va començar la vostra afició per la cuina o la pastisseria?

      Jo diria que vaig néixer amb ella. Sempre m’ha agradat tafanejar, tastar, innovar,……

2) Aquesta afició té alguna relació amb la vostra activitat professional?

     És cert que la cuina s’utilitza molta química, però estrictament parlant, la meva activitat professional no té cap relació amb la cuina.

3) Quan vau decidir crear un bloc?

    Feia temps que em rondava pel cap fer un bloc….i un dia del setembre passat vaig decidir ajuntar la meva inquietud per convertir-me en blocaire i la meva afició per la cuina…..i aquí estem!

4) Amb quina finalitat el vau crear?

     Per recopilar receptes, com al·licient per provar-ne de noves i per compartir-ho amb altres blocaires com jo

5) Creieu que és una bona manera d’intercanviar informació gastronòmica?

     A mi em sembla la millor forma.

6) Participeu periòdicament en algun concurs de blocs de cuina o pastisseria?

     No. Vaig molt curta de temps….. 😀

7) Quina és la recepta dolça que millor us surt?

     El tiramisú em surt molt bo, i els pans de pessic també….Però els dolços són la meva assignatura pendent

8) I de salada?

     Les salades se’m donen millor….

9) Teniu algun blocaire famós de referència?

     Cap en concret i tots en general. Hi ha blogs, independentment de la fama que tinguin, que són molt bons

10) En quina recepta esteu treballant ara?

      Com que sóc una mica tastaolletes, estic treballant amb vàries receptes a la vegada…algunes de dolces, altres salades…..

Blogs premiats

I aquests són els blogs que he decidit premiar. (He de dir que no ha estat tasca fàcil…)

Posarcullerada

Culinaina

Can misèries

Dèries culinàries

Betcuinetes

Cuina i gaudeix

Cuinar per als meus

Ingredients i paraules

Cuinar a quatre mans

Sucre de colors

La cuina de l’Estrella

Silvia’s lab

Panses i pinyons

Pixiecuina

Desastre a la cuina

Si cuines…

Sopa sapastra

Rolling fogons

Putinejant a la cuina

Plou formatge

Moltíssimes felicitats a tots!!!

4 comentaris (+add yours?)

  1. marina
    abr. 22, 2013 @ 06:22:43

    Felicitats!!

    Resposta

  2. Si cuines...
    juny 06, 2013 @ 18:50:59

    Moltes gràcies! Acabem de descobrir el teu bloc i ens ha encantat!

    Resposta

  3. vikitamc
    ag. 21, 2013 @ 16:09:06

    Saps que no havia vist que havies nominat el meu bloc??? M’ha fet molta il.lusió, moltes gràcies!!!

    Resposta

  4. Sopa Sapastra
    oct. 24, 2013 @ 16:24:43

    Moltes gràcies per la nominació! Mira que sóc despistat, no me n’he adonat fins ara. Ep, i m’agrada molt el teu (no ho dic per complir).

    Resposta

Deixa un comentari

Les receptes del Biel

La cuina del més petit de la casa....

Mançanes (i no pomes)

embrutant-nos les mans, tastant tots els plats i.....compartint la taula

Celler-Adocse

Festes i fires de Catalunya, receptes de cuina i molt més

Jocs de cuina

Receptes per llepar-se'n els dits

ENSUCRAT

embrutant-nos les mans, tastant tots els plats i.....compartint la taula

Delícies de llimona

embrutant-nos les mans, tastant tots els plats i.....compartint la taula

Al pot petit

embrutant-nos les mans, tastant tots els plats i.....compartint la taula

La cuina de sempre

embrutant-nos les mans, tastant tots els plats i.....compartint la taula

Tasta Rutes

- RECEPTES I PROPOSTES GASTRONÒMIQUES -

Quins fogons!

Cuina sense embuts

Destapant Cassoles

embrutant-nos les mans, tastant tots els plats i.....compartint la taula

Tapa't de tapes

embrutant-nos les mans, tastant tots els plats i.....compartint la taula

Exploradorceleste's Blog

El resultado de las exploraciones celestes

gaudintdelacuina

embrutant-nos les mans, tastant tots els plats i.....compartint la taula

