Dinar de Nadal

El capvespre s’acosta. Les ombres creixen a poc a poc. El sol, deixant el cel rogenc, s’acomiada de la lluna, amb un petó fugisser que testimonia, altre cop, el seu amor impossible. El poble comença a arreplegar-se. Al fons, la filera de llums vermelles serpenteja al ritme que els conductors, cansats, enfilen, com cada dia, el retorn a casa seva.

Jo, ho contemplo des de la finestra de casa meva. Tranquil·la de tenir tots els ingredients a punt…els galets, la pilota, el brou…..Demà serem tots a casa, un altre cop. Bé, tots no…hi haurà alguna absència que posarà un punt trist a la vetllada…..

Les pampallugues de les llumetes de l’arbre de Nadal es reflecteixen en la finestra i em transporten a un passat dolç, ple d’il·lusió i d’innocència…..De cop, la finestra em retorna la imatge de la nena que vaig ser, un grapat tremolós d’alegria, llum, curiositat i sensibilitat…..l’olor de Nadal (que només podia sentir jo) ho envolta tot….i se’m dibuixa un somriure a la cara a la vegada que una petita llàgrima d’enyorança m’humiteja la galta.

La veueta aguda i dolça del meu fill em retorna a la meva realitat actual. Li demano que em repeteixi el que m’estava dient mentre deixo néixer dins meu l’alegria, altre cop, de veure brillar aquests ullets d’il·lusió…perquè és Nadal.

Bones Festes!!

Anuncis

Deixa un comentari

Les receptes del Biel

La cuina del més petit de la casa....

Mançanes (i no pomes)

embrutant-nos les mans, tastant tots els plats i.....compartint la taula

Celler-Adocse

Festes i fires de Catalunya, receptes de cuina i molt més

Jocs de cuina

Receptes per llepar-se'n els dits

ENSUCRAT

embrutant-nos les mans, tastant tots els plats i.....compartint la taula

Delícies de llimona

embrutant-nos les mans, tastant tots els plats i.....compartint la taula

Al pot petit

embrutant-nos les mans, tastant tots els plats i.....compartint la taula

La cuina de sempre

embrutant-nos les mans, tastant tots els plats i.....compartint la taula

Tasta Rutes

- RECEPTES I PROPOSTES GASTRONÒMIQUES -

Quins fogons!

Cuina sense embuts

Destapant Cassoles

embrutant-nos les mans, tastant tots els plats i.....compartint la taula

Tapa't de tapes

embrutant-nos les mans, tastant tots els plats i.....compartint la taula

Exploradorceleste's Blog

El resultado de las exploraciones celestes

gaudintdelacuina

embrutant-nos les mans, tastant tots els plats i.....compartint la taula

